"almighty platå".

sitter just nu och lyssnar på "your going down" och triggar igång
mina aggressioner något hysteriskt. och anledningen till dessa aggressioner är
för att jag har tre fingrar på min arm. (okej, det där lät ju förjävla lustigt)
och ett märke i nacken.

anyway, där står man vid djbåset och hänger, och helt från nowhere intar
en vakt stridsposition a och anfaller djuriskt, och det slutade med att man hamna utanför. 
så med detta inlägg vill jag ha sagt: 
jag är en brud på 162 centimeter.. varför inte bara skippa machostilen och öppna
käften istället? ett grepp om nacken och ett om handleden?
vilken jävla power, vilken man

ae, nu ska jag käka nått. hörs när mitt humör är något grönare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0