im a dork.

var taggad till tusen för lite dancehall, men nejnej, ikväll ska det tydligen inte vara nått..  
(och det fick jag veta när jag redan var påväg till folkuniversitetet). sämst :c .. men yaya,
fick iaf en härlig dag ute på ikano med linda. hon shoppa galet inför halloween, medans
jag stod och fäktades borta vid star wars prylarna :3 i know, im a dork.

juste, var & hälsade på nya huset i redinge för ett tag sedan med. take a look.


liten bit av huset + stallet. kommer nog trivas bra där ute i grebo :}
nu - desperate housewives.


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Va gärna med och tävla om att vinna en parfym i min blogg om du är intresserat så är det bara att koll :D

2011-10-20 @ 02:51:41
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0