hetsigt.

"får man ha samma outfit på tre olika tillställningar över halloween?
naeva? det känns inte helt okej. så därför har jag ett ganska stort problem,
eftersom jag inte ens har en outfit.."

okej, det där skrev jag för cirkus 20 minuter sedan, men nu efter att jag har kollat
runt på diverse hemsidor medmera, så har jag helt plötsligt 5 olika alternativ till halloween?
jag är förjävla underlig ibland alltså :3 haha. men börjar göra mig redo för den 28e, som spenderas
i åtvidaberg. sen har vi den 1e, som spenderas i linköping, sen tillbaks till åtvidaberg den 5e för
då kör vi här igen. missat nått? hetsigt. men nu ska jag fortsätta med.. ingenting? så vi hörs.

gosig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0